وب سایت جامع مدیریت و پیگیری فروش سبا
منو موبایل

وب سایت جامع مدیریت و پیگیری فروش سبا

پاسخ به پرسش های متداول

چرا باید از سامانه مدیریت بازاریابی و فروش سبا استفاده کنم؟
با اعتماد به ما، هیچ مشتری ای را از دست نخواهید داد!

چرا باید از سامانه مدیریت بازاریابی و فروش سبا استفاده کنم؟

مجموعه هايي که محصولات خود را از طريق پيگيري (تماس مداوم با مشتريان بالقوه) به فروش می رسانند، مي توانند از سامانه مدیریت بازاریابی و فروش سبا استفاده نمايند و مديريت بسيار کاملی بر مذاکرات با مشتريان و وضعيت فروش محصول خود داشته باشند.

بی شک استفاده از این سامانه تاثیر بسزایی بر بهبود عملکرد پرسنل پیگیری و فروش مجموعه شما خواهد داشت.

با مراجعه به گزارش وضعیت مذاکرات فروشندگان، می توانید تعداد کل مذاکرات ثبت شده، مشتریان در حال پیگیری، قطع مذاکره، معلق، قطعی شده و منقضی هر کاربر را مشاهده و از وضعیت کلی پیگیری مشتریان توسط فروشندگان خود مطلع شوید.

در صورتی که یکی از چالش های شما نگهداری اطلاعات تماس و صحبت های قبلی انجام شده با هر مشتری است، می توانید با استفاده از سامانه مدیریت بازاریابی و فروش سبا، این اطلاعات را جزء به جزء نگهداری نمایید و در زمان نیاز از آنها استفاده نمایید و اطلاعات مشتریان خود را در سربرگ های سالیانه و فایل های متنی نگهداری نکنید!

مدیریت وب سایت می تواند با مشاهده مذاکرات انجام شده با مشتری، پیشنهادات و راهنمایی های خود را به فروشنده (شخص پیگیری کننده مشتری)، ارائه دهد.

این پیشنهادات می تواند در قالب پیشنهادات ارائه تخفیف و آفر های جذاب باشد که با ارائه این پیشنهاد به مشتری، نظر ایشان تغییر یابد و مسیر مذاکرات به سمت توافق پیش برود.

با مراجعه به گزارش پیگیری های روزانه، فروشندگان می توانند مشاهده نمایند که در روز جاری می بایست با کدام مشتریان و در مورد چه مسائلی مجددا صحبت نمایند. (در هنگام ثبت مذاکرات توسط فروشندگان، تاریخ مذاکره بعدی و اینکه در مذاکره آتی باید در مورد چه مسائلی صحبت شود، درج می گردد و از این طریق فروشنده می تواند به راحتی مذاکره قبلی را مطالعه نماید و متوجه شود که بایستی در مورد چه مسائلی با مشتری صحبت نماید.)

با مراجعه به گزارشات مدیریتی و گزارشات مذاکرات راکد در سامانه مدیریت بازاریابی و فروش سبا، می توانید متوجه شوید که کدام یک از فروشندگان شما پیگیری مشتریان خود را به خوبی انجام نمی دهد و مذاکرات خود را پیگیری نمی نماید تا به فروش منجر گردد.

از این طریق می توانید به فروشندگان خود هشدار دهید که وظایف خود در رابطه با پیگیری مشتریان را به درستی انجام دهند و چیزی از دید شما مخفی نمی ماند!

با استفاده از گزارشات مدیریتی متنوعی که در اختیار شما قرار می گیرد و امتیازات مثبت و منفی ای که کاربران بابت دریافت و تغییر وضعیت هر یک از مذاکرات دریافت می نمایند، می توانید بهترین و بدترین نیروی فروش و پیگیری مجموعه خود را شناسایی نمایید.

با توجه به اینکه سامانه مدیریت بازاریابی و فروش سبا به صورت وب سایت در اختیار شما قرار می گیرد، این سامانه در هر نقطه جغرافیایی که باشید به راحتی در دسترس شما خواهد بود و با مراجعه به سامانه می توانید وضعیت پیگیری و فروش مجموعه خود را بررسی نمایید و تصمیمات مورد نظر را اتخاذ فرمایید.